ريبري نگران پيوستن رويس به بايرن
X بستن تبليغات
X بستن تبليغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
ريبري نگران پيوستن رويس به بايرن
دسته بندی : اخبار فوتبالی,آلمان,,
  • بازدید : (50)
ريبري نگران پيوستن رويس به بايرن

 

ريبری نگران پيوستن رويس به بايرن

 

فرانک ريبری در جشن باشگاه بايرن مونيخ به مناسبت کريسمس هرچه سعي کرد خود را از خبرنگاران پنهان کند، فايده نداشت. مدل ريش جديدش او را از دور نشان مي‌داد و از بقيه متمايز مي‌کرد.

 هافبک فرانسوی و نامدار باواریایی‌ها که در بازی شنبه شب مقابل بایرلورکوزن صدمین گل خود را با پیراهن قرمز رنگ بایرن به ثمر رساند، موجب شد که پپ گواردیولا اینبار در تحسین وی چنین بگوید:" فرانک بخش بزرگی از تاریخ بایرن است. او یکی از بهترین بازیکنان خارجی این باشگاه است."
او که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته پبشتر به "کیکر" گفته بود:" می‌دانم که می‌توانم به تیم کمک کنم. همچنان روی من حساب کنید."
در هفته‌های گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه سران باشگاه بایرن به مارکو رویس، نقل محافل ورزشی بود. او جوان است و بسیار بااستعداد و برای باواریایی‌ها طعمه مطلوبی به حساب می‌آید. اما این احتمال وجود دارد که حضور او در مونیخ جای ریبری را تنگ کند.
این بازیکن فرانسوی در واکنش به این شایعات به خبرنگاران حاضر در جشن کریسمس باشگاه بایرن مونیخ گفت:" من هنوز هستم."



برچسب ها : ,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: